LonelyWolf

Trial Admin
  • Content count

    180
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

95 Excellent

About LonelyWolf

  • Rank
    Ser
  • Birthday January 1

Recent Profile Visitors

621 profile views
  1. btw 2 more points: im a big fan of the i just read a line of chat of a total unknown and i know every single trait of his personality stuff, but i agree that i should be removed as admin for the sake of myself and dont forget that getting likes on your posts from your clan members makes your points valid right!!!! cheers for caring for my health and asking for my admin to be removed appreciate it ty vm really pleased señorita
  2. I seriously cannot be asked lol So, to explain myself, and you im actually impatient af myself, you cannot expect an admin dealing with massive amounts of kids with suicidal thoughts and people with high tendencies to show autistic traits to be your babysitter and be your slave every single minute that you're online, logs will prove that I was dealing with other complaints, that I asked for people to wait. Also, let's play a quiz!!!! Which word does this definition belong to? <the expression of one's meaning by using language that normally signifies the opposite, typically for humorous or emphatic effect. > A) Communism B) Alex Jones 2020 C) My grandmothers wheelchair D) Irony E) Asperger AND THE CORRECT ANSWER IS!!! ok
  3. The banlist of this server is longer than the list of suicide attacks on Afghanistan the last year lol I agree that banmongerers are depressed gypsies, but i dont find necessary making a rule about it, but what I think that would help is that the admins should act harsher with those blatantly found going the cocky banmonger way, and If you ask for examples, im a lazy mexican that srsly cba to go find them, but they said some above.
  4. Tbh you should think that this is the internet, and there will always be kikеs that get pleasure by slaping their cybertits on the keyboard trying to be as edgy as a Ugandan warlord in a tutsi village, but as said above, sometimes we admins manage to use some of our extra chromosomes and deal with it as we find best
  5. @Scorp are you using any type of texture pack? or the map is turning me on by himself.
  6. Alright ladies, I should make you remember that this is an admin complain, I get that you all got different opinions but If you want to discuss between eachother make an account on reddit and swing your dicks on the keyboard. Keep the shittalking to 0. Cheers.
  7. James is a must have.
  8. ty for le feedback
  9. Your in-game name: Arys / Levy_Arys_Lorraine - Current LonelyWolf/wheelchair & others - Past Age: 19 Are you currently a member of a clan? Just joined Lorraines as a Levy. Left What position are you applying for? I'm applying for Forum Complain Staff. Have you ever been banned from from the server? If so, why? No bans, but I got to point out that I got warned once by Henricus for posting on a complain I shouldnt have posted & I've been reported in the past for submarining and for Invalid Demands. Why do you think you should be an admin and would be suitable for such a position? (100-300 words): There's many reasons on why Im worth being given a shot although I accept that there's counterparts of mistakes that I've done in the past. First of all even tho I have no past experience as a PW Admin I need to point out that I've managed various NW Servers (yes, nw) like being the HeadAdmin of NapoleonicRoleplayServer for 1 year, admin on 59th_Zulu, Jailbreak and on various tournaments hosted by Chicken & I got past experience leading on an NW Regiment and admining 1v1's and related stuff. Switching to PW I started playing this module arround 2 years ago, mabye a bit more in which I've been a pub, member of Abysswalkers, Godwins and of Lannisters, and even tho I dont usually consider myself toxic but somehow a nice dude I might have been a bit cuntish. I think I got a great knowledge of the rules even tho I still believe that I got a lot to learn, but as my strong points I will say that my experience being an admin (NW one), my will to learn and improve, and my total impartiality when dealing with different situations are the things that make me worth being given a shot. As said, I believe that it doesn't matter to me who you are nor what clan you're part of when dealing with complaints, rules are rules and should be respected, so I would like to contribute to this community in the best way that I could, and even tho I know that one of my biggest flaws is that I might not be "known" at the moment I believe this is a good chance to change that, so for as how I would describe the things that stand against my flaws would be my will to learn, my past experience, my friendlyness and being able to be really hardworking no matter the circumstances nor the pressure. To finish with, as the spanish guy that I am there's some stuff you should know, even tho I'm from Spain my english is quite alright'ish and I've rarely had any problem in understanding anyone or be able to write without people wondering what am I saying, my accent might be a little bit weird at first but since really short time ago I've started using it a lot more, so I got no problem If people wants to talk with me, and last but not least, for those who might point out stuff that I have done in the past (mabye there is idk) I will accept my mystakes and face the consequences of those so feel free to give any positive/negative feedback Link to your steam profile: http://steamcommunity.com/id/mexicanprick